w Ogólnopolskim Pogotowiu dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”,
w licznych ośrodkach opiekuńczo-wychowawczych,
jako nauczyciel Montessori,
podczas realizacji rocznego projektu „Będę kim zechcę” w Fundacji Rozwoju dzieci im. J. A. Komeńskiego,
jako dyrektor w przedszkolach,
w Poradni Psychologiczno-Logopedycznej ProPsyche Junior jako psycholog dziecięcy, terapeuta, diagnosta,
jako Terapeuta Integracji Sensorycznej w szkole z oddziałami integracyjnymi,
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 7 jako psycholog diagnosta.
Wykształcenie:
2015-2017 – Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, Kierunek: Diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny,
2006-2010 – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Kierunek: Psychologia,
2005-2007 – Uniwersytet Warszawski, Studia Podyplomowe – Wydział Pedagogiczny, Kierunek: Edukacja początkowa z reedukacją,
(nauczanie dzieci w wieku 3-9 lat),
2001-2006 – Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie – Wydział Rewalidacji i Resocjalizacji, Kierunek: Pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie.
Dodatkowe szkolenia:
Terapia skoncentrowana na Rozwiązaniach – Centrum Terapii CTSR (szkolenie Istopnia TSR),
Integratywna systemowa terapia zaburzeń lękowych – Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej,
Integratywna Psychoterapia Krótkoterminowa – Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej,
Integratywna psychoterapia depresji – Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej,
Praca z ciałem w zdrowieniu i osobistej przemianie – szkolenie w Polskim Instytucie Psychoterapii Integratywnej,
Diagnoza ADHD – Diagnoza Adhd i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3 – Pracownia Testów Psychologicznych PTP,
Diagnozowanie Dysleksji rozwojowej – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych,
Diagnoza Dyskalkulii – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych,
Diagnoza Inteligencji – “Stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji Rozwoju dla dzieci i młodzieży IDS-2” Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz “Stosowanie i interpretacja Skali Leiter – 3 w diagnozie prowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych Pracownia Testów Psychologicznych,
Diagnoza rozwojowa u dzieci od 1 do 3 roku życia – “Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa” Krakowski Osrodek Rehabilitacji Wieku Rozwojowego,
Trauma wczesnodziecięca i zaburzenia dysocjacyjne – szkolenie organizowane wCentrum Studiów Podyplomowych i szkoleń Uniwersytetu SWPS,
Certyfikat ukończenia Stażu w Ogólnopolskim Stowarzyszeniu na Rzecz Przeciwdzialania Przemocy w Rodzinie “Niebieska Linia”,
Certyfikat Terapeuty Integracji Sensorycznej,
Certyficate Biodynamic Breath & trauma release.
Specjalizuje się w:
zaburzeniach depresyjnych i lękowych,
trudnościach rozwojowych,
trudnościach wychowawczych,
leczeniu traumy wczesnodziecięcej i zaburzeń dysocjacyjnych,
Diagnozie ADHD,
Diagnozie intelektu,
Diagnozie trudności szkolnych, w tym dysleksji i dyskalkulii,