Katarzyna Głowacka-Gajewska
Psycholog dzieci i młodzieży, psycholog, pedagog
Wykształcenie:
- 2018 – Uniwersytet Warszawski, kierunek:diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny (studia podyplomowe)
- 2012 – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, kierunek Psychologia
- 2001 – Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek Pedagogika Specjalna, specjalizacja z terapii pedagogicznej
- 1999 – Uniwersytet w Kielcach, kierunek Pedagogika wczesnoszkolna z logopedią
Doświadczenie zdobywała jako:
- psycholog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 19 w Warszawie
- pedagog i psycholog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Warszawie
- pedagog w placówkach oświatowych (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum) w Warszawie
Doświadczenie w pracy z pacjentami:
- od 2010 roku jako psycholog
Szkolenia:
- 2018 – Skala Inteligencji Stanford-Binnet
- 2013 – „Pomoc psychologiczna w sytuacjach kryzysowych” – kurs doskonalący Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń
- 2012 – Moduły szkoleniowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, w Warszawie: „Mediacje”, Stowarzyszenie Mediatorzy, „Wprowadzenie do psychoterapii – podejście integrujące główne kierunki psychoterapii”, „Psychoterapia dzieci i młodzieży”
- 2012 – „Nowoczesne opiniowanie”, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, w Warszawie
- 2011 – „Kurs podstawowy bioenergetyki Lowena (praca z ciałem) – praktyka własna
- 2011 – warsztaty dotyczące całościowych zaburzeń rozwojowych – „Autyzm, Zespół Aspergera”, w Warszawie
- 2010 – 2016 – „Diagnoza pedagogiczna i psychologiczna min. inteligencji, dysleksji, dyskalkulii, rozwoju psychomotorycznego dzieci 5 i 6 letnich”, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, w Warszawie
Specjalizuje się w:
- diagnozie klinicznej dziecka oraz jego rodziny
- psychoedukacji rodziców, rozwijaniu umiejętności wychowawczych
- terapii pedagogicznej dzieci ze specyficznymi trudnościami szkolnymi (dysleksja,dyskalkulia)
Prowadzi diagnozę w zakresie
- trudności szkolnych (dysleksja, dyskalkulia)
- możliwości intelektualnych oraz gotowości szkolnej i edukacji domowej
- ADHD, Zespołu Aspergera, zaburzeń zachowania, zaburzeń uwagi
- całościowych zaburzeń rozwojowych
- zaburzeń lękowych i depresji
- zaburzeń jedzenia
- psychologicznej diagnozie dzieci chorych somatycznie
Zajmuje się wsparciem psychologicznym dzieci i młodzieży z trudnościami emocjonalnymi oraz rozwojowymi.