Agnieszka Głąbska-Nasiłowska
Doświadczenie w pracy z Pacjentami:
- jako pedagog od 2011 r.
- jako psycholog od 2014 r.
Doświadczenie zdobywała:
- w przedszkolach, szkołach i Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych w Piasecznie i w Warszawie
- obecnie pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 19 w Warszawie
Wykształcenie:
- 2021 – obecnie – Kurs Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej (II rok), Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej w Poznaniu
- 2014/2016 – Kurs trenerski – Szkoła Warsztatu i Treningu Psychologicznego, Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA w Warszawie
- 2014 – magister psychologii, specjalizacja: stosowana psychologia społeczna, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
- 2011 – magister pedagogiki, specjalizacja: pedagogika korekcyjna i wczesnoszkolna, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Szkolenia:
- Praca z genogramem – narzędzie nie tylko dla terapeutów systemowych, Centrum Rozwoju
i Psychoterapii - Zastosowanie technik projekcyjnych w pracy z dziećmi i młodzieżą, Centrum Terapii i Rozwoju INDYGO
- Setting w pudełku czyli o psychoterapii psychodynamicznej dzieci, Ośrodek Psychoterapii Mały Książe)
- Zaburzenia odżywiania – współczesne rozumienie, diagnoza i terapia w podejściu systemowym, Wrocławska Fundacja Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii
- 8-tygodniowy Trening Uważności, The Mind Institute
- Uważność w edukacji. Kosmos i Kajo – kurs trenerski, Fundacja Uważność
- Kid’s Skills – Dam radę, WCIES
- Wspieranie dzieci w rozwiązywaniu konfliktów metodą NVC (Porozumienie bez przemocy)
i małych kręgów, WCIES - Trening umiejętności społecznych, Ośrodek Psychoterapii Sukces
- Trening Zastępowania Agresji, Fundacja Projekt Inicjatywy
- Metody pracy z uczniem z ADHD, Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Szkoła dla Rodziców i Wychowawców, cz. I, II, III, Centrum Szkoleniowe Stowarzyszenia Szkoła dla Rodziców i Wychowawców
- Jak mówić dziecku „Nie” w duchu empatii, WCIES
- Stosowanie i interpretacja skali Leiter-3, Pracownia Testów Psychologicznych PTP i WCIES
- Stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P, Pracownia Testów Psychologicznych PTP
- Skala Inteligencji Stanford-Binet 5, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
- Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych.
Specjalizuje się w:
- Prowadzeniu wsparcia psychologicznego dla nastolatków z obniżonym nastrojem i samooceną,
z diagnozą zaburzeń lękowych i depresyjnych, z zachowaniami autoagresywnymi - Rozwijaniu kompetencji społeczno-emocjonalnych (samoświadomości, konstruktywnej komunikacji, asertywności radzeniu sobie z trudnymi emocjami oraz konfliktami) u dzieci i młodzieży
- Pomocy psychologicznej młodym pacjentom, który przeżywają kryzys rozwojowy lub sytuacyjny (żałoba, strata, rozwód rodziców, choroba, trudności w relacjach rówieśniczych)
- Diagnozie psychologicznej (zaburzeń lękowych i depresyjnych, nadpobudliwości psychoruchowej, trudności rozwojowych; wykonuje badania: inteligencji, osobowości, kompetencji społeczno-emocjonalnych)
- Diagnozie pedagogicznej (dysleksja, dyskalkulia, badanie gotowości szkolnej)
- Terapii pedagogicznej
- Prowadzeniu zajęć rozwijających uważność
- Konsultacjach i warsztatach wychowawczych dla rodziców
Dodatkowe informacje
Przyjmuje dzieci i młodzież w wieku 6-18 r.ż.
Swoją pracę poddaje superwizji. Jest członkiem Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej.