w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, Warszawa
w Przedszkolu Publicznym Ziarno, Warszawa
w Akademii Dobrej Edukacji, Jabłonna
w Stowarzyszeniu Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych Krasnal, Warszawa
w Zespole Żłobków m.st. Warszawy,
w Ursynowskim Centrum Terapii Krótkoterminowej, Warszawa
w Centrum Odwykowym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , Warszawa
Wykształcenie:
2021 – Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy Podyplomowe; Przygotowanie pedagogiczne do wykonywania zawodu nauczyciela psychologa,
2020 – Uczelnia Nauk Społecznych Podyplomowe; Psychologia małego dziecka w terapii i pracy opiekuńczo wychowawczej,
2016 – Poradnia i Ośrodek szkoleniowy stowarzyszenia profesjonalistów psychoterapii i psychoedukacji „Wspólna Prowadzenie warsztatów i treningów w oparciu o proces grupowy,
2009 – 2014 – Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie Magisterskie; Psychologia (Psychoterapia i terapia par).
Posiadane certyfikaty:
2020 – Certyfikat ukończenia szkolenia drugiego stopnia „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach” w Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
2018 – Certyfikat ukończenia szkolenia pierwszego stopnia ” Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach” w Centrum PSR
Dodatkowe szkolenia:
2022 – TSR w obliczu rozwodu- praca z rodziną w sytuacji okołorozwodowej, LETSR,
2022 – TSR w pracy z rodziną- Prowadzenie terapii wielogłowej, Integri TSR,
2021 -Trening Umiejętności Społecznych, Pomoc Autyzm,
2021 – Praktyczne zastosowania eksternalizacji lęku- sposoby i narzędzia do pracy z lękiem, depresją przy wykorzystaniu metod narracyjnych, Pracownia Psychologiczna Magdalena Szutarska,
2021 – Zachowania autodestrukcyjne młodzieży- sposoby i narzędzia do pracy z lękiem, depresją przy wykorzystaniu metod narracyjnych, Centrum Rozwiązań,
2021 – Kryzys w kryzysie Nastolatka-szukanie zasobów radzenia sobie w traumie, Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
2020 – Kids’ Skills, Integri TSR.
Specjalizuje się w:
terapii psychologicznej dzieci metodą Kids’ Skills,
terapii psychologicznej młodzieży w sytuacjach autodestrukcji, myślach rezygnacyjnych, depresji, zaburzeniach lękowych,
konsultacjach wychowawczych – wsparcie rodziców w budowaniu relacji z dziećm
terapia z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w sytuacjach okołorozwodowych.