w licznych Poraniach Psychologiczno –Pedagogicznych,
w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego w Warszawie jako psycholog,
w prywatnym centrum terapii,
w Akademii Zabawy i Twórczego Rozwoju „ Edukado”,
jako autor w magazynie psychologicznym „GAGA”, Valkea Media.
Wykształcenie:
2008-2013 Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Filozofii Chrześcijańskiej, kierunek: Psychologia, studia magisterskie,
2010-2012 – Uniwersytet Warszawski, kierunek : Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, studia magisterskie,
2007-2010 – Wyższa Szkoła Pedagogiki Resocjalizacyjnej, kierunek: Pedagogika Resocjalizacyjna, studia licencjackie.
Dodatkowe szkolenia:
Terapia holistyczna, wpływ przetwarzania słuchowego na funkcjonowanie dziecka,
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach TSR-I stopień,
Kurs I stopnia Terapii Integracji Sensorycznej,
Kurs 5 i 6 latek w świetlicy szkolnej. Dostosowanie metod i form pracy do potrzeb dzieci młodszych,
Jak wspierać rozwój dzieci z klas 4-6, które rozpoczęły edukację szkolną w wieku 6 lat -Udział w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych,
Szkolenie „Słuchać i słyszeć, mówić i rozumieć”-Rozpoznawanie domowej przemocy u uczniów, niebieska karta, jak rozmawiać z uczniem co do którego istnieje podejrzenie ze jest stosowana przemoc w domu,
Udział w szkoleniu dotyczącym zapobieganiu komercyjnemu wykorzystywania dzieci,
Szkolenie dotyczące metod przeciwdziałania przemocy w szkole,
Zastosowanie neurodydaktyki w procesie kształcenia –jak wykorzystać optymalnie najnowsze osiągnięcia neuropsychologii w szkole,
Warsztaty metodyczne „Tańce integracyjne w pracy pedagoga, animatora i wychowawcy”,
Szkolenie:„ Zajęcia psychoedukacyjne -wszystko co trzeba wiedzieć o uzależnieniach i profilaktyce”,
„Rozwój kompetencji zawodowych w zakresie umiejętności posługiwania się językiem migowym na poziomie elementarnym”.
Specjalizuje się w:
diagnozie psychologicznej i pedagogicznej dzieci i młodzieży,
diagnozie całościowych zaburzeń rozwoju,
konsultacjach wychowawczych,
poradnictwie dla rodziców w zakresie wspierania rozwoju dziecka,
trudnościach w uczeniu się,
terapii pedagogicznej,
rozwijaniu kompetencji społeczno-emocjonalnych u dzieci i młodzieży,
prowadzeniu wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży.